Kampanie i Promocje

  • Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Czytaj więcej »

  • Wyśpij się z Lidl Polska

    Wtorek, 07 stycznia 2025

    Oferta Lidl Polska pozwoli przygotować nasze sypialnie tak, abyśmy każdego dnia budzili się wyspani i gotowi do działania! Czytaj więcej »

  • W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – m.in. napoje, słodycze, słone przekąski czy lody. Czytaj więcej »

  • 7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”. Do końca lutego uczestnicy programu lojalnościowego PAYBACK, którzy posiadają punkty zagrożone wygaszeniem, mają czas na ich wymianę. W najbliższym czasie będą oni mogli skorzystać z wyjątkowych ofert. Tylko w tym roku wartość wygasających punktów wynosi 21 milionów złotych! Czytaj więcej »

  • Lidl zmienił cenę regularną masła

    Piątek, 27 grudnia 2024

    W Lidl Polska wprowadzono zmiany dotyczące ceny regularnej jednego z najpopularniejszych produktów spożywczych – masła. Od poniedziałku, 23 grudnia, cena masła ekstra 82% marki własnej Pilos wynosi 7,99 zł/200 g/1 opak., co oznacza obniżkę o 50 groszy (cena przed obniżką: 8,49 zł/200 g/1 opak.). Czytaj więcej »

  • Smak zaczyna się od mięsa

    Poniedziałek, 23 grudnia 2024

    „Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów. Jej główny akcent jest położony na promowanie jakości mięsa Sokołów oraz produktów, które z niego powstają. W przygotowanych materiałach zaprezentowane jest unowocześnione logo Sokołowa oraz nowa wizualizacja opakowań. W spotach pojawia się także popularny szef kuchni –... Czytaj więcej »

  • Złap zdrowy balans przed świętami!

    Czwartek, 19 grudnia 2024

    W przedświątecznym zgiełku, gdy wszyscy biegamy za prezentami, gotujemy i sprzątamy… łatwo zapomnieć o sobie. Marka Duda z linią High Protein startuje więc z kampanią, której celem jest przypomnienie o wartościach (nie tylko odżywczych), jakie niesie funkcjonalna dieta wspierająca aktywny tryb życia – szczególnie istotna w tym najbardziej intensywnym czasie przygotowań do... Czytaj więcej »

  • „Lorenz. W naszych rękach”

    Środa, 18 grudnia 2024

    Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności. Czytaj więcej »

  • Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Czytaj więcej »

  • Wypieki z DecoMorreno

    Środa, 11 grudnia 2024

    Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno zachęca Polaków do wspólnych wypieków na bazie tego kultowego kakao. Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Helio

    Środa, 11 grudnia 2024

    Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Marka Dare rozpoczęła kampanię świąteczną pod hasłem „Odważ się podzielić radością z Dare. 24 kroki do bliskości”. Czytaj więcej »

  • Polska marka herbat cejlońskich premium, Adalbert’s Tea, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, trwającą od 25 listopada do 1 stycznia. Czytaj więcej »

  • Kampania marki Inka

    Środa, 11 grudnia 2024

    W listopadzie 2024 r. rozpoczęła się kampania reklamowa marki Inka „Inka lubi dzielić się… przepisami”. Obejmuje TV i internet, składa się z 6 różnych spotów. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień. Czytaj więcej »

  • Marka Lay’s wchodzi w kolejny etap kampanii świątecznej, której celem jest przypomnienie, że najcenniejszym prezentem, jaki możemy podarować sobie nawzajem, jest nasza obecność. Czytaj więcej »

  • Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim. Czytaj więcej »

  • Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu. Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i... Czytaj więcej »

  • Nowy kanał marki na Instagramie, @tictacglobal, wystartował w drugiej połowie października. Na początek marka wprowadziła teaser nowej komunikacji, by następnie ruszyć z treściami skierowanymi do odświeżonej grupy docelowej – GenZ. Czytaj więcej »

  • Stokrotka wprowadza nową dedykowaną zniżkę dla osób uczestniczących w programie i korzystających z aplikacji Nasza Stokrotka. Firma oferuje zniżki na wiele podstawowych produktów i artykułów dla dzieci. Czytaj więcej »

  • W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i... Czytaj więcej »

  • W Auchan Black Friday pełen niespodzianek

    Czwartek, 28 listopada 2024

    Auchan Polska już po raz czwarty rusza z cieszącą się dużym zainteresowaniem klientów akcją Tajemniczy Wózek. W najbliższy piątek, 29 listopada, we wszystkich 70 hipermarketach sieci na klientów będą czekały wypełnione niespodziankami koszyki. Wartość każdego z nich wynosić będzie nawet do 1 500 zł, a klienci zapłacą za nie zaledwie 1/3 ceny. Akcja potrwa od godziny 16:00... Czytaj więcej »

  • Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno zachęca Polaków do wspólnych wypieków na bazie tego kultowego kakao. W nowej kampanii reklamowej marka inspiruje przepisami, które wprowadzą do domów ciepłą, rodzinną atmosferę świąt, zachęcając zarówno doświadczonych miłośników wypieków, jak i początkujących pasjonatów do celebrowania magii wspólnego... Czytaj więcej »

  • „Każde Pokolenie ma swój Hortex” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Hortex. Marka odwołuje się w niej do swojego dziedzictwa, dzięki któremu łączy kolejne pokolenia Polek i Polaków oraz tradycję z nowoczesnością. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji. Czytaj więcej »

  • Od 25 listopada, zarówno w sklepach stacjonarnych Lidl, jak i w ofercie online, sieć przygotowała dla swoich klientów nie lada gratkę! Setki produktów objętych rabatami sięgającymi nawet 70% Czytaj więcej »

  • Sir Adalbert's Tea renomowana marka herbat premium ze Sri Lanki, ogłasza rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej, która potrwa od 25 listopada do 1 stycznia. Czytaj więcej »

  • Klienci Carrefour korzystający z aplikacji mobilnej sieci, w której mają połączone konto Carrefour z kontem PAYBACK, mają szansę zaoszczędzenia na zakupach przedświątecznych nawet 100 złotych i otrzymania dodatkowo do 10.000 punktów PAYBACK. Wystarczy, że zrobią ośmiokrotnie zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują przy kasie aplikację “Mój Carrefour” z połączonym kontem... Czytaj więcej »

  • Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Dlatego marka w swojej najnowszej akcji postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. Czytaj więcej »

więcej artykułów